1. Опрацювання заяви суб’єкта звернення
Посадова особа відділу державної реєстрації актів цивільного стану (РАЦС) для проведення державної реєстрації та видачі свідоцтва про народження:
- приймає, перевіряє заяву (у випадках, встановлених законом) та повноту поданих документів;
- реєструє заяву (у разі її подання);
- направляє запити щодо перевірки факту державної реєстрації народження за місцем народження дитини, за місцем проживання батьків дитини на момент її народження у разі подання дубліката медичного свідоцтва про народження або здійснення державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше (у тому числі за допомогою засобів факсимільного зв’язку);
- контролює своєчасне надходження відповіді на направлені запити (запитуваний орган державної реєстрації актів цивільного стану України направляє відповідь не пізніше трьох робочих днів з дня отримання запиту);
- запрошує суб’єкта звернення для державної реєстрації та видачі свідоцтва про народження;
- складає актовий запис про народження в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр), ознайомлює суб’єкта звернення з внесеними до нього відомостями;
- формує свідоцтво про народження в Реєстрі та витяг з Реєстру для призначення допомоги при народженні дитини;
- вносить відомості про свідоцтво про народження до книги обліку бланків свідоцтв про народження;
- видає свідоцтво про народження та витяг з Реєстру для призначення допомоги при народженні дитини;
- вносить відомості до алфавітної книги;
відмовляє у проведенні державної реєстрації народження та видачі свідоцтва, якщо:
- державна реєстрація народження суперечить вимогам законодавства України;
- державна реєстрація народження повинна проводитись в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану;
- з проханням про державну реєстрацію народження звернулась недієздатна особа.
2. Строки виконання етапів (дії, рішення)
Посадова особа відділу у день звернення та у присутності cуб’єкта звернення:
- приймає, перевіряє заяву (у випадках, встановлених законом) та повноту поданих документів;
- реєструє заяву (у разі її подання);
- складає актовий запис про народження в Реєстрі, ознайомлює суб’єкта звернення з внесеними до нього відомостями;
- формує свідоцтво про народження в Реєстрі та витяг з Реєстру про народження для отримання допомоги при народженні дитини;
- вносить відомості про свідоцтво про народження до книги обліку бланків свідоцтв про народження;
- видає свідоцтво про народження та витяг з Реєстру про народження для отримання допомоги при народженні дитини;
- вносить відомості до алфавітної книги;
- готує запити щодо перевірки факту державної реєстрації народження за місцем народження дитини, за місцем проживання батьків дитини на момент її народження у разі подання дубліката медичного свідоцтва про народження або здійснення державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше.
Посадова особа відділу не пізніше наступного робочого дня після отримання відповіді запитуваного органу державної реєстрації актів цивільного стану:
- запрошує суб’єкта звернення для державної реєстрації та видачі свідоцтва про народження;
у день звернення та у присутності cуб’єкта звернення:
- складає актовий запис про народження у Реєстрі, ознайомлює суб’єкта звернення з внесеними до нього відомостями;
- формує свідоцтво про народження в Реєстрі та витяг з Реєстру для призначення допомоги при народженні дитини;
- вносить відомості про свідоцтво про народження до книги обліку бланків свідоцтв про народження;
- видає свідоцтво про народження та витяг з Реєстру для призначення допомоги при народженні дитини;
- вносить відомості до алфавітної книги.
3. Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги
Дії або бездіяльність посадової особи відділу державної реєстрації актів цивільного стану можуть бути оскаржені до Державної реєстраційної служби та/або до суду в порядку, встановленому законом.
Матеріал складено на основі Технологічної картки адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про народження
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
заява встановленої форми, у випадках встановлених законом;
паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення;
документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини;
документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини або медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу - у разі народження дитини поза закладом охорони здоров’я;
документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини, медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу, довідка з місця проживання дитини – у разі державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше;
документи, необхідні для визначення походження дитини від батьків, передбачені статтями 121, 125, 135 Сімейного кодексу України.
|