Прийом робіт на участь у розробці логотипу міста завершено. Загалом надійшло 50 зразків символу Обухова.
За словами організаторів, Обухівський міський голова Олександр Левченко відмовився від ідеї замовити розробку бренду міста у рекламних агенцій, адже, на його думку, це той символ, який має бути створений за участі широкого загалу громадськості і повинен отримати максимально публічне обговорення.
І хоча термін прийому робіт було заплановано з 1 квітня до 1 травня 2015 року, всі охочі взяти участь у публічному творчому конкурсі подавали свої бачення нового логотипу Обухова ще протягом додаткового місяця.
Отже, 5 червня на розгляд робочої групи було представлено всі роботи учасників. Детально зупинилися на кожній, та перевагу надали професійній роботі, яку надав на конкурс наш земляк Сергій Верещак. Він серйозно поставився до завдання і за власний кошт звернувся за допомогою до спеціалістів своєї справи, попередньо проконсультувавшись з місцевими істориками і краєзнавцями. Для логотипу було індивідуально розроблено шрифт. А на одній з літер присіла пташечка з нашого Обухівського гербу. Нагадаємо, що тематичною основою нашого гербу є орнамент найдавнішого Обухівського рушника. Дуже символічно, адже Обухів найбільше асоціюють з творчістю Андрія Малишка, пісня якого стала візитівкою нашого краю.
На прохання робочої групи наступного тижня переможець має представити обраний логотип в декількох варіаціях, адаптованих під конкретні заходи. У разі, якщо розробник вкладеться в необхідні терміни, на найближчий сесії Обухівської міської ради логотип буде затверджено.
Всі роботи учасників Обухівська міська рада презентує у День міста.
Джерело
|