Міністерством соціальної політики України та Міністерством фінансів України спільним наказом від 28.03.2016 № 305/392 затверджено Порядок отримання з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків даних про заробітну плату (дохід) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату.
Цим Порядком визначається механізм обміну інформацією на центральному рівні між Державною фіскальною службою України та Пенсійним фондом України, а також порядок складання та подання Пенсійним фондом України запитів на отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків щодо надання даних про заробітну плату (дохід) за період з 1 січня 1998 року до 1 липня 2000 року (за наявності) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату.
Пенсійний фонд України протягом п’яти робочих днів з дати одержання повідомлення або звернення про отримання даних про заробітну плату (дохід) фізичних осіб для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату формує запит і подає його до ДФС.
У запиті Пенсійного фонду вказуються, зокрема, такі відомості:
– реєстраційний номер облікової картки платника податків із ДРФО або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право проводити будь-які платежі за серією та номером паспорта);
– прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) фізичної особи;
– період, за який необхідно отримати дані про заробітну плату для призначення пенсії (щокварталу, починаючи з 01 січня 1998 року, але не пізніше ніж 01 липня 2000 року).
ДФС надає відповідь на запит Пенсійного фонду України не пізніше ніж через п’ять робочих днів з дати отримання такого запиту.
Відповідно до Порядку визначення заробітної плати (доходу) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату, затвердженому постановою Кабміну від 5.07.2006 № 919 заробітна плата (дохід) для призначення пенсії за період страхового стажу застрахованої особи починаючи з 1 січня 1998 р. визначається за даними Державного реєстру фізичних осіб - платників податків і Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.
За період до 1 січня 1998 р. та у разі відсутності даних у Державному реєстрі заробітна плата визначається:
- за наявності підприємства, установи, організації, де працювала особа, або їх правонаступника – виходячи з розміру середньої заробітної плати за відповідною професією (посадою) на зазначеному підприємстві, в установі, організації, що склалася у кожному місяці роботи, за який втрачено документи про нарахування та виплату заробітної плати (доходу). За відсутності відповідної професії (посади) заробітна плата визначається виходячи з розміру середньої заробітної плати за аналогічною професією (посадою). Довідка про заробітну плату надається підприємством, установою, організацією, де працює (працювала) особа, або їх правонаступником;
- у разі коли підприємство, установу, організацію ліквідовано, а документи до органу вищого рівня або архівним установам не передано, - виходячи з мінімальної тарифної ставки (посадового окладу) за відповідною або аналогічною професією (посадою), передбаченої відповідною галузевою угодою, за календарний рік, що передує року, з якого призначено пенсію.
Довідка про заробітну плату видається відповідними органами соціального захисту.
Переглянути сам документ
Джерело
|