Не варто хвилюватися або панікувати, коли під час наступної поїздки на панелі автомобіля засвітиться лампочка, яка сигналізує про закінчення палива. За допомогою 6 простих правил із нашого огляду подібна ситуація не буде проблемою.
1. Недоторканний запас.
Сигнал про відсутність бензину в баці.
Не всі знають, що коли засвітиться лампочка «нульового» рівня палива, насправді у баку є ще запас бензину або дизпалива. Переважно це 5-6 літрів. Такої кількості палива вистарчає на 40-50 кілометрів пробігу. Переважно за цей час можна знайти заправку. Керуючи дизельним автомобілем не варто опустошувати бак до «нуля». Якщо у систему живлення потрапить повітря, знову завести машину буде непросто, навіть заливши дизпаливо до «країв».
2. Не тисніть «на газ» і гальма.
Агресивний стиль водіння – неекономний.
Коли палива залишається мало, чого напевно не потрібно робити – це сильно тиснути на газ і на гальма. При розгоні педаль газу потрібно натискати як можна плавніше. А коли розігналися, дуже не бажано гальмувати. За світлофорами краще спостерігати здалеку і завчасно прорахувати їх роботу Якщо доводиться зупинитися на червоний, то краще буде завчасно не поспішати і проїхати вже на зелений. Будь-яка зупинка і дальше прискорення – це трата цінного палива. Якщо вже довелося стояти на світлофорі або у корку, можна виключити запалення, економлячи залишок палива.
3. Переходити на вищу передачу.
Економніше все-таки їздити на вищій передачі.
Якщо дозволяє дорожня ситуація, вигідніше все-таки їхати на вищій передачі. При цьому оберти бажано тримати 1500-3000 об/хв. (для різних машин по різному).
4. Вимкнути фари і кондиціонер
Для економії палива варто виключити кондиціонер.
Щоб знизити розхід палива виключити споживання енергії сторонніми джерелами. Із них найбільше тратиться бензину на освітлення і створення мікроклімату у салоні. Відключивши фари (якщо дозволяє погода), кондиціонер, обігрівач, обігрів вікон і сидінь, можна знизити розхід на 1-2 літри на 100 км. Але коли виключили кондиціонер не варто відкривати вікна, щоб не втратити усю економію. Відкриті вікна істотно підвищують аеродинамічний опір автомобіля, і на це тратиться паливо.
5. Розвести паливо
Етиловий спирт можна використати для розведення бензину.
На відміну від героя фільму «Джентльмени удачі», який розводив бензин ослячою сечею, не варто цього робити зі своїм автомобілем. Якщо під рукою є чистий спирт, можна його додати у бак бензинового двигуна, але не більше як 5-10% для карбюраторного, і до 20% для сучасного інжекторного автомобіля. А ось у дизельні мотори можна залити 5-10% гасу. Також дизельні двигуни можуть працювати на соняшниковій олії і на відпрацьованій моторній оливі, що підтверджено чисельними експериментами. Одноразове використання «модифікованого» палива ніяк не відіб’ється на надійності двигуна. Але не варто заливати у бак воду.
6. Рух на «нейтралці» і накатом.
Рух автомобіля вниз
Досвідчені старі водії часто радять їздити накатом. Перед довгим спуском вони виключають двигун, і автомобіль їде вниз по інерції. Це добрий спосіб зекономити бензин на старих машинах з карбюраторним двигуном. Але не варто це робити, керуючи сучасним автомобілем. При виключенні запалювання зразу перестануть працювати підсилювачі керма і гальм, що може призвести до дорожньої аварії
Джерело
|